Recenze knihy - Co je nového na cestě od diabezity po kardiabetes

Nakladatelství: Geum
Město: Praha
Rok vydání: 2006
Počet stran: 185
ISBN: 80-86256-48-0

Co najdete v knize

Kniha přináší poznatky dotýkající se problematiky diabetu, obezity a kardiologie. Publikace vznikla na základě přednášek uskutečněných v Praze a Brně roku 2006. Podíleli se na ní různí lékaři. Prof. MUDr. Richard Češka, Csc. připravil kapitoly Hyperlipoproteinémie a dyslipidémie - genetika a faktory zevního prostředí a Diabetická dyslipidémie. Prof. MUDr. Aleš Linhart, DrSc. přináší kapitoly Kardiovaskulární onemocnění jako výsledek rizik syndromu inzulínové rezistence a Kardiabetes. MUDr. Jindřich Olšovský vás seznámí s poznatky v kapitolách Obezita jako součást syndromu inzulínové rezistence a Limitace a specifikace v terapii obézního diabetika. Prof. MUDr. Jindra Perušičová, DrSc. přispěje kapitolami Diabetes mellitus 2. typu a Prediabetes. Prof. MUDr. Jan Škrha, DrSc., MBA vás seznámí se svými poznatky prostřednictvím kapitol Od genetiky po rizika a Od rizik po komplikace - biochemie a patofyziologie. Od Prof. MUDr. Jindřicha Špinara, CSs. se více dozvíte o problematice Hypertenze - genetika a faktory vnějšího prostředí. Druhou kapitolou od něj je Diabetická hypertenze a hypertenzní diabetes.

Naše shrnutí

Jak už je patrné z toho, čím se jednotlivé kapitoly zabývají, kniha je určená lékařům zabývajícím se uvedenými obory. Pro tyto lékaře je kniha obohacením o nové náhledy na potíže z oblasti diabetu, obezity a kardiologie. Poznatky autorů jsou doplněné o grafy, tabulky, literaturu atd. Na konci knihy najdete ještě otázky a odpovědi týkající se probrané tématiky.

Diskuse (95 komentářů)

Logan, (30. 11. 2015 00:22) Reagovat
I'd like to find out more? I'd want to find out some additional information.My page; enterprise car rental insurance: http://cartoonsroom.com/cgi-bin/rcj/out.cgi?url=http://cheapestcarinsuranceus.com/
Eldon, (30. 11. 2015 06:13) Reagovat
Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other sites? I have a blog centered on the same ideas you discuss and would love to have you share some stories/information. I know my visitors would enjoy your work. If you are even remotely interested, feel free to send me an e mail.Feel free to visit my weblog: national car insurance: http://www.onlinegratis.tv/go.php?url=http://cheapestcarinsuranceus.com/
Vada, (30. 11. 2015 19:03) Reagovat
Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam feedback?If so how do you stop it, any plugin or anything you can suggest?I get so much lately it's driving me insane so any support is very much appreciated.Here is my web-site - high risk car insurance: http://www.chuangyemeng.com/home/link.php?url=http://cheapestcarinsuranceus.com/
Lupita, (01. 12. 2015 06:54) Reagovat
Wow, fantastic weblog layout! How long have you been running a blog for?you made blogging glance easy. The full look of your website is fantastic, as well as the content material!Look at my page ... cheap car insurance in new york: http://tastydrinks.org/redirect/?url=http://cheapestcarinsuranceus.com/
Ellen, (01. 12. 2015 07:47) Reagovat
fantastic points altogether, you simply gained a new reader. What might you suggest in regards to your submit that you made a few days in the past?Any positive?Here is my web site :: shop for car insurance: http://www.nztreesplease.co.nz/ra.asp?url=http://cheapestcarinsuranceus.com/
Nový příspěvek
Copyright 2006–2024 © Cukrovka-příznaky.cz
Kontakty